«Тәуелсіздік тірегім, елім деп соққан жүрегім!»
Сабақтың тақырыбы: Тәуелсіздік тірегім, елім деп соққан жүрегім!
Мақсаты: Оқушылардың өткен тарихымызға деген ұлттық көзқарастарын қалыптастыру елді, жерді Отанын сүюге және егемен елімізді сақтауға және оны гүлдендіруге құштар патриоттық күш – қуаты мол жастарды тәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: интеллектуалды ашық тәрбие сағаты
Көрнекілігі:Қазақстан Республикасының рәміздері, балалардың салған суреті, слайдтар, шығармашылық жұмыстары
Сабақ барысы:
1. Топқа бөліну
Барыс, бүркіт суреттерін таңдап, сол арқылы үш топқа бөлінеді.
2. Сурет құпиясы
Слайдтағы құпия сөз арқылы тәрбие сағатымыздың тақырыбын анықтайды.
3. «Бейнебаян» /1 мин/
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
16 желтоқсан – Алты алаштың айбынын айғақтаған, ата - бабамыздыңарманыорындалып, жасампаздығымыздыжаңабелескекөтергенТәуелсіздіккүні. Өткенғасырдың 1991 жылғы 16 желтоқсандаПризидентНұрсұлтан Назарбаев қолқойғанКонститутциялықЗаңнанбастауалғантәуелсіздігімізге, міне, 28жылтолыпты. «Бақыт – бағасынбілгенніңбасындағанатұрады»,- депелбасысөзітәуелсіздігіміздітәуетіптұруғашақырыптұрғандайемеспе?! Данагөйбабаларымыз: халықтыңөмірімемлекеттіңөмірсүруініңмән - мағынасынаайналғандағанаадамдарруханитіреккетабантірейдідептегінайтпағанғой. Тәуелсіздік – бұлазап пен төзімнің, халықтың сан ғасырларбойыеркіндіктіаңсағаншыдамыныңөтеуі. Тәуелсіздік – 1986 жылғыЖелтоқсаноқиғасындаалаңғашыққанжастардыңерік - жігері, еңалдыменбаршақазақстандықтардыңарман - мұратыныңсалтанатқұруы. ЖаңаәлемдегіжаңаҚазақстанныңбүгінгіқұдіреттікүші ел бірлігінде, ұлттартатулығындажатыр. Сан түрлікедергілер мен ауырсындарғақарамастан, елімізтәуелсіздігініңәрбірқадамықайкезде де біздіңжүрегіміздіайрықшатолқынысқабөлейді, кеудеміздіқуанышкернейді. Бұл – шынайысезімдіөзініңтуғанОтанының патриоты мен тек оныңеркіназаматығанасезінеалады. Тарихынқастерлейтінұрпақсіздерсіздер!
Олайболатынболса, сынақтансүрінбейөтулеріңізгетілектеспін. Шарлардыатып, ішіндегісұраққажауапбереміз. Шар жарылмасакезектікелесі топ алады. Дұрысжауапқоржындарыңыздыжұлдызшаментолықтырады.
• Әнұранныңавторлары
• ҚазақстанРеспубликасыныңтәуелсіздігінеқайжылы 10 жылтолды?
• Тарихтағы «Ақтабаншұбырынды, алакөлсұлама» жоңғаршапқыншылығықайжылдарыболды?
• КенесарыҚасымұлыбастағанұлт - азаттықкөтеріліс
• «Кіші октябрь» саясатыныңзардабы
• АмангелдіИмановбастағанұлт - азаттықкөтерілісқайжылыболды?
• Музыкалықсұрақ (әуеніарқылыәндітауып, біршумағынайту)
• Үшкемеңгердүлділім,
Сақтаған ел бірлігін (үшбидіата)
• Күнәдан таза басым бар,
Жиырмабірдежасым бар (жалғастыр)
• «Бақыт – бағасынбілгенніңбасындағанатұрады» - кімніңсөзі?
4. «Көшбасшытұлғалар»
Тарихбеттеріндетәуелсіздікжолындажүректері «елім», «жерім» депсоққанкөшбасшылардыескетүсіріп, флипчартқажазуларыңызқажет. Әр топ өздерініңжазғанкөшбасшыларындауыстапоқиды. Еңкөпжазған топ 3 жұлдызша, келесі топ 2 жұлдызша, келесі топ 1 жұлдызшаалады.
5. «Болашаққақадам...»
Бір топ сазермек, екінші топ бояуқарындаш, қағаз, үшінші топ түрлі - түстіқағаздан коллаж жасауларықажет.
/Музыкалықүзіліс: СәуірбаеваӘсемніңорындауында «Туғанжер» әні/
6. «Мен - қандайкөшбасшымын? Меніңтәуелсізеліметілегім»
Бүгінгісабағымыздықорытындылайық. Жұлдызшаларыңыздысанаңыздар. Мойындарыңыздаілініптұрғанкейіпкерлердіңбейнесіқазақболмысынажақынбүркіт, барыс, жылқы. Олардыңбейнесінқайданкездестірдіңіздер? Сіздеролардыөздеріңізтаңдапалдыңыздар, яғниоларда бар мінезсіздерде бар. Солайма?
7. Қорытынды
Мойындарыңыздағысуреттіңартқыжағынақандайкөшбасшыекендеріңіздіжәнетәуелсізелімізгетілегіміздіжазамыз. Ортағакеліп, шеңберболып «БұлдүниедебіздіңбірғанаОтанымыз бар, ол – тәуелсізҚазақстан» барлықоқушыхорыменайтады.