Математика сабағынан ҚМЖ. Тақырыбы: Өткенді бекіту
Табиғатты қорғау – Отанды сүю
Пән: математика Мектеп: Дауқара орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Табиғаты қорғау – Отанды сүю Күні: 11.04.2019 Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 2 Сердалина М.А Қатысқандар саны: 8 Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақтың тақырыбы:
| Өткенді бекіту Табиғатты қорғау – Отанды сүю |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдар-ламасына сілтеме | 2.2.1.5жақшалы және жақшасыз әріпті, санды өрнектерді (екі амалдан артық қосу мен азайту/5 көлемінде және бөлу)салыстыру. 2.2.1.6 екі - үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табу. |
Сабақмақсаттары | Барлық оқушылар: |
Құрамында барлық 4арифметикалық амалдары болатын, жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудын реті жөніндегі тәртіпті білу.
| |
Бірқатар оқушылар үшін:Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын,жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудың реті жөніндегі тәртіпті қолдану,жақшалы және жақшасыз әріпті және санды өрнектерді салыстыру.
| |
Кейбір оқушылар үшін: Өрнектерді амалдардың орындалу ретімен байланысты логикалық тапсырмаларды орындау.
| |
|
|
Тілдік мақсаттар | Оқушылар игереді: Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын, жақшалы және жақшасыз өрнектерді дауыстап оқу. Пәндік лексика және терминология: Амалдар реті, жақшалар, өрнек.
|
Пән аралық байланыстар
| Дүниетану, қазақ тілі, әдебиеттік оқу, музыка.
|
АКТ қолдану дағдылары
| Интерактивтік тақта |
|
|
Бастапқы білім
| Өрнек, қосу мен азайту, көбейту мен бөлу амалдары компонеттерінің атауы, амалдардың орындалу реті |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
| Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Психологиялық ахуал. Амандасу. Үлкенгеде сіз. Кішіге де сіз. Сәлем бердік сіздерге. Құрметпенен біз. |
Ресурстар Слайд,гүлдер,қағаз, Тұқымдар. |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| Үй тапсырмасын тексеру.(шеңбер бойынша сұрақтар беру арқылы) 1 – тапсырма.Өзіндік жұмыс. Математикалық ойын: «Табиғатты қорғау» Тапсырма: Жауапқа сәйкес суретті таңдап,оның нені білдіретінін айту керек. Ол үшін өрнектің мәнін есептеп алу. 14:2= 3*3= 27:9= 18:3= 16:8 = 2*4= 5*1= 36:9 = Дескриптор: 1.Өрнектің мәнін табады. 2.Жауапқа сәйкес суретті тандайды. 3.Нені білдіретінің әңгімелейді. «Бас бармақ әдісі» 2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан,жұптас,бөліс әдісі» Дәптерге орындау салыстыр. (карточкамен беру) 1.65-(d+a+c) * 65+(d+a+c) 2.(18 + 18): 9 * 18+ 18: 9 3. 20 *d+6 *20 : d+d 4.(25+ 5): 5 * 25 + 5 : 5 5.d *a + 6 *d * a - 6 6.28 – 14 : 7 + 9 * (28 – 14) : 7+ 9 7.12 : 6 +d*12 * (6+d) 8.36 : (4 + 5) + 8 * 36:4 + 5 + 8 Дескриптор: 1.Әріпті және санды өрнектерді анықтайды. 2.Санды өрнектерді есептей алады. 3.Өрнектерді салыстыра алады. Қ/Б: Шапалақ. Сергіту сәті: «Көңілді күн» Шығармашылық тапсырма. 3. тапсырма. Топпен жұмыс. 2.топқа бөлу.(гүлдермен) Есептерге өрнектер жаз.Кері есептер құрастырып,оларды шығар. 1.топ. Оқушылар әрқайсысында 5 тен 6 қатар көшет отырғызды. Оқушылар барлығы неше көшет отырғызды. 2 – топ: 15 кг тыңайтқыш 5 қапшыққа тең бөлініп салынды.Әқапшықта неше киллограмм тыңайтқыш салынды? 2.Дескриптор: 1.Есептерге өрнектер жазады. 2.Кері есептер құрастырады. 3.Есептерді шығарады. Қ/Б.Топтық бақылау. «Бағдаршам» 4 – тапсырма: дәптермен жұмыс. 4 есептің бағанын дәптерге орындау, 4 * 5 +15 : 3 5 : 6 – 35 : 7 8 *5 + 5 * 5 7 * 5 – 45 : 5 Дескриптор: 1. Өрнектерді жазады. 2.Амалдардың орындалу ретін анықтайды. 3.Өрнектердің мәнін табады. Қ/Б. Смайликтер. 5 – тапсырма: Топпен жұмыс. Шығармашылық тапсырма.Өсімдік тұқымдары мен сүйегінің ұзындығн өлшеп,әрқайсысынан 3 есе артық кесінділер сыз. Дескриптор: 1.Өсімдік тұқымдары мен сүйегінің ұзындығын өлшейді. 2.Кесінділер сыза алады. Қ/Б. Жұлдызша. Үйге тапсырма: № 4 (2 бағанын шығарып келу) Кері байланыс: «Білім ағашы» |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |